سرخط خبرها

بازدید محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، از روزنامه شهرآرا | شهرآرا روزنامه‌ای خواندنی است

  • کد خبر: ۴۴۱۲۱
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
بازدید محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، از روزنامه شهرآرا | شهرآرا روزنامه‌ای خواندنی است
روز گذشته شهردار مشهد همراه با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری از روزنامه شهرآرا بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد روز گذشته به همراه احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، و محمدمحسن مصحفی، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، به‌صورت سرزده در تحریریه روزنامه شهرآرا حاضر شد.

 

محمد رضا کلائی گفت: شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در شهرآرا هستیم و تلاش همکارانم در این روزنامه قابل‌تقدیر است. به‌شخصه هر روز در کنار رصد رسانه‌های مختلف، تمام صفحات روزنامه شهرآرا را می‌خوانم و شاهد مطالب خوبی هستم که بخشی از آن اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده از سوی مسئولان به مردم و بخشی آگاه‌کردن مسئولان به مشکلات مردم است.

 

 

وی افزود: در مجموع معتقدم روزنامه شهرآرا رسانه‌ای تأثیرگذاراست و در حوزه اطلاع‌رسانی خوب عمل کرده است. کلائی با حرفه‌ای‌خواندن فعالیت‌های شهرآرا گفت: تأکید بر این است که این‌ مجموعه باید حرفه‌ای عمل کند، اما نگاه من فارغ از نقشم در مدیریت شهری این است که روزنامه شهرآرا روزنامه‌ای خواندنی است.

 

او ادامه داد: حضور من در این‌ جمع برای عرض خداقوت به تمام افرادی است که در این‌حوزه زحمت می‌کشند. مدت‌ها بود که می‌خواستم به شهرآرا سر بزنم اما فرصت نشده بود. شهرآرا مجموعه‌ای شبیه یک خانواده است و امیدوارم این‌ خانواده بعد از ضرباتی که در این‌مدت تحمل کرده است، همچنان مسیر رشد خود را دنبال کند، معاون فرهنگی شهرداری نیز روزنامه‌نگار است و امید دارم این موضوع ‌کمک بیشتری به شهرآرا کند.

 

کلائی بیان کرد: با وجود همه این‌ها امیدوارم این مجموعه روز‌به‌روز بالنده‌تر از گذشته باشد، هرچند بازخوردهایی که تاکنون از جانب شهرداری‌های شهرهای دیگر به من رسیده است از جایگاه خوب روزنامه شهرآرا حکایت دارد و ما نیز باید چیزهای ارزشمند را قدر بدانیم و ارج بنهیم. او همچنین جایگاه مهم اخبار شهرآرا در جست‌وجوهای اینترنتی و رتبه بالای آن را شایان‌توجه دانست.

 


ببینید: گزارش تصویری بازدید شهردار مشهد از روزنامه شهرآرا


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->